-->

След студената и снежна зима, Pandanda-сетне е готов за пролетта! Официалната Първа пролет е утре, така че нека празнуваме с добре дошли партия пролетта ще бъде на посещение на три пъти по време Добре дошли партия пролетта, така че аз се надявам да видя всички от старите ми приятели, както и да се срещнат с нови приятели! Не забравяйте, че ако никога не са ме срещали и преди, можете да ми изпратите покана от приятел и аз ще ви добави като приятел. Когато добавите като приятел, вие ще получите на хладно "Срещнах Хенри" т риза! ще бъде на посещение Pandanda 12:01 , 11 часа и 17:00 Pandanda време (Pacific Daylight Time) утре. Можете да кликнете върху линка за всеки път, за да видите какво време ще бъде мястото, където живеете. Планират да посетят най-много сървъри, колкото мога по време на всяко от посещенията ми, така че ако един сървър да е пълна, просто изчакайте за мен на друг! Zing раздухване има втора награда на разположение днес. Съберете 10 златни билети, така че можете да получите награда от Zing. Тя може да дойде по-удобно в случай на внезапна буря с дъжд! Ще се видим скоро! Хенри

Leave a Reply