-->

Честит рожден ден на мен! Е много е рано за рожденият ми ден, все още! Остават по-малко от 6 дена до рожденият ми ден и познайте на колко години ставам... няма какво да познавате направо ще ви кажа - 14 години! Радвам се дори ще направя парти в панданда следващия понеделник по-случай моят рожден ден! Мисля да направя моето рожденно парти в един от Русенските молове, разбира се съм измислил какво да направя и ако искате елате и вие, е малко ще ви е далечко, но партито ще е в Мега Мол Русе, на 3 етаж при боулинга! Часът все още не е отучнен! Понеже може би никой не му се идва до Русе ще направя едно чудесно парти и в панданда! На 29 сутринта или вечерта ще направя парти, а в краен случай може и на 30 понеделник! Аз ще постна друг пост, в който ще кажа съсигурност! Искрени поздрави: thats!

Leave a Reply