-->

Нов дизайн - Пролет 2012

Здравейте! Днес е 7 април и отново станахте свидетели на новия дизайн. Може би е малко късно за великденски фестивал при условие, че той започна преди седмица-две. Но всички, а може би не всички знаят, че утре е Великден, но се чества само от християни католици. Аз лично съм християнин, но православен. България сме православни, а в Америка и дори Италия са католици, дори в Италия имат и папа. Както и да е утре на 8 се чества Великден, но от католиците, българския велик ден знаете, че е една седмица след техния, тоест на 15 и 16 април. Реших да направя дизайна днес, защото исках да остане около седмица от нашия велик ден така дизайна да трае малко по-кратко. Ще ви изненадам и с леко пролетен дизайн по средата на месеца. От месец май съм планирал изместване в по-голям блог и дори по-хубав. Името на блога ще е различно, дори и хостинга. Така, че няма да се казва pandandabestbg и накрая blogspot.com, а ще завършва с много просто и ясно .com. На мен много ми допада идеята за по-голямо разпространение на блога. Мисля, че блога не сте го виждали скоро при Хенривият блог. Ами това е, защото от давна не бях поствал. Но сега ще се пробвам пак и ще видя дали ще ме одобри. Харесвате ли блога? Отговорете като драснете едно малко и бързо коментарче, дори да не сте регистриран в гугъл, може да натиснете Анонимен. Всички ваши менения са от значение, благодаря предварително! Чао

3 comments to Нов дизайн - Пролет 2012

Leave a Reply