-->

Нов дизайн

Клик за оригинален размер!
Здравейте читатели! От вчера правя новия дизайн, но днес е напълно завършен. Снощи направих един пробен дизайн той беше кафяво-оранжев, не ми допадна и направих този, с който съм сега, жълтият дизайн! Дано да ви хареса, постнах и последния пост от блога на Хенри. Ами ще водя блога докато някой не иска да го вземе! Напомням понеже вече не се занимавам с панданда давам блога си на някой от вас, може да станете администратор условията са:


  1. Да сте работили с blogger.com
  2. Да имате опит в правенето на картинки, макар и с paint (препоръчително е с photoshop)
  3. Да имате регистрация в google
  4. Да поствате всички новини от блога на Хенри и да пишете ваши постове
  5. Да се забавлявате

    Ако отговаряте на изискванията бихте могли да станете администратор на този блог. Ако имате нужните характеристики посочени горе, моля попълнете, коментар (анонимен) и оставете ваш скайп или имейл за връзка. За препоръчване е в коментара си да напишете мотивационен текст, в който ще ме обедите да предам администраторските права на вас. Ако не ви се чака свържете се с мен на скайп: dido_ivanov_1998 или ме издирете в Google plus, Facebook или Twitter. Ако имате желание за поста на админ, а нямате нужните характеристики, моля свържете се с мен по скайп за да ми обясните какви са вашите предимства или недостатъци пред другите. Благодаря за вниманието, знайте всеки може да е администратор дори да няма опит просто трябва да ме обедите, че давам блога си в сигурни ръце...

    Leave a Reply