-->

Снимки от Червен Ден


Здравейте приятели!

Уау, вашите снимки от пламнал лют червен миналият четвъртък бяха толкова пламнал горещо, че почти се нуждаех от пожарогасител! Аз съм публикувал снимките, които сте изпратили в албум във Facebook. Можете да кликнете върху тази връзка, за да ги види, дори и ако не разполагате с акаунт във Facebook.

Имаше толкова много страхотни изпратени снимки, че е трудно да взема само някои от тях да бъдат представени тук, на моя блог. От всичките снимки до сега се опитвам да изберете най-вече на панди, които не са били в моя блог преди. По този начин, повече панди се ще кажат: "Аз съм бил в блога на Хенри!" Вижте тези страхотни, пламнали горещи снимки!

Lisiana имаше снимка на моя блог преди, но аз просто трябваше да споделя наистина червената и Treehouse с вас! Аз все още се опитвам да разбера какво е използвала на задната стена зад чушките. Невероятно!

Аз скоро ще обявя някои събития за септември и октомври, така че продължавайте да четете моя блог за актуализации! И държа да събирате карамелизирани ябълки за награди от фестивал на жътвата. Фестивала на жътвата приключва следващия понеделник, 10-ти септември за това побързайте!

Партия, панди!
Хенри
EMILI
Obidania
odis11
Mikyyy
pandi992
vladetschi
Lisiana

Leave a Reply