-->

Тайният въпрос

Хей панди!

Днес е тайният въпрос, който ще ви донесе +5 точки. Надявам се вчера да сте отговорили всички на въпроса всичко или нищо. И така днес е томболата ще я изтегля в 12-13 часа днес. И така имате време.

Правилата са прости. Днес просто отговаряте и това ще ви е като бонус точки. Ако отговорите правилно печелите 5 точки ако сгрешите не губите нищо. Въпросът важи до 12 часа днес на 09.09.2012 г.

Днес също е първият рожден ден на новият сайт панданда бест бг. Преди време оригиналният сайт беше нападнат от хакери а този блог е вторият подред и така всяка година надявам се да празнуваме 2 рождени дни (на създаването на първият и на вторият блог). Поздрави можете да пишете публикацията по-долу.

Искам да съобщя за служител в екипът, който доста ни предаде и ни използваше, за което не съм изненадан. Ехо отбягван потребител можеш да се свържеш с мен и да оправиш кавгата. Няма да споменавам име все още докато не съм напълно сигурен.

И как да отговаряте! За милионен път повтарям, влезте секция коментари и напишете коментар с името на пандата си и отговор на въпроса. Допълнете ваш имейл или скайп за връзка, ако сте редовен потребител имейл и скайп не се изискват. Внимание коментарите ви няма да се публикуват, но ще се изпращат до мен!

Временната класация може да намерите на страница "Въпросът на деня" и на изскачащите прозорци в сайта. Таз дневния таен въпрос е:

През кой сезон, аз thats станах на 50то ниво?
а) пролет;
б) лято;
в) есен;
г) зима.

Аз ви пожелавам приятно прекарване в сайта и успех на въпроса и в томболата. Напомням, че в томболата ще участват четирите панди с най-много точки в класацията. Отново успех!

1 comment to Тайният въпрос

Leave a Reply