-->

Винаги с вас!

Здравейте!

Много време мина, от както не бях писал в блога. Разбрах, че панданда не функционира от много отдавна, но исках да изразя себе си като напиша един, последен заключителен пост.

С почти всички български приятели се познаваме от играта, поради спирането и ние спрахме да общуваме, дори забравихме имената си. Аз лично помня всяко едно име на всички приятели от панданда, с които съм се запознал. Никога няма да забравя целта на играта.

Наистина в последно време не ме интересуваше играта и продължава да не ме интересува, но блогът беше място, в което всички изразявахме емоциите си, коментирахме се, обиждахме се, но нямаше да станем такива приятели, ако не бяха караниците.

Благодаря на приятелите си от българските блогове: Pandanda's Blog Bg; HqPandandaBg; PandandaFunBg, за предоставените емоции през времето. Никога няма да забравя всичко от ваша страна, било то лошо или добро. Също така искам да дам специални поздравления на приятелят ми Никола Станчев, с който от тази година сме в един клас. Може би, някои го познават като Малчо или Ник, няма значение, говорим за един и същ човек.

И така това е може би последният път, в който пиша в блога, и най-вече искам да блогодаря на посетителите, че направиха всичко, от което имаше нужда. Много поздрави на всички, и се надявам да отворят най-скоро панданда, за да продължим с добрите моменти...

Leave a Reply