-->

Въпросът на деня - Сезон 3, Игра 2


Алоха пандоци!

Днес съм в хавайско настроение, за това днескашният ми въпрос ще е от по-ранното лято тази година.

Да започнем от правилата! Отговаряте на въпросите и според отговора ви печелите или губите точки в класацията. Днескашният въпрос ще ви донесе +20 точки за верен, и -10 точки за грешен отговор. В неделя 16 септември ще изтеглим двете томболи (тази за сезон 3 и крайната, която се събират всички точки до момента). Напомням, че томболата за закриване на играта ще е с награда 6 месечно мембърство. Петте панди с най-висок резултат ще имат шанса да участват в томболата. Ще има подробна информация по-късно!

Наградите, най-любимата ми част от играта. Този сезон наградата избирате вие. Имате избор между 510 панданда злато или 1 месец елит членство.

Как да отговаряте? Намирате секция коментари вградена под публикацията в едно синьо каренце и отговаряте. Коментарът ви трябва да съдържа: отговор на въпроса; адрес за връзка - имейл или скайп. Ако сте редовен потребител не е нужно да пишете връзки. Внимание коментарът ви няма да се публикува, но ще се изпраща до мен!

Какви бяха наградите от Летния Фестивал тази година?

Аз и екипът ми ви пожелаваме успех!

1 comment to Въпросът на деня - Сезон 3, Игра 2

Leave a Reply