-->

Ново лого

Здравейте панди!

Днес направих ново лого на сайта. Не е нищо особено. Не знам дали ще ви хареса, но се надявам да ви е харесало. Логото вече официално е защитено с авторско право, както дизайна и целият блог и публикациите. Предупреждение! Блогът е забранил копирането на 100%. Всеки, които иска да копира, новина, идея или нещо в този блог ще трябва да попита мен и задължително да сложи кредит под формата: (пример: Идеята е взета с разрешението на Thats благодарение на неговото разрешение от PandadnaBestBg, линк) това е само пример може да сложите логото, и други надписи, но задължително ме попитайте и сложете линк на сайта от, който сте го взели. Стига толкова подробности ето го и него - логото. Поздрави от екипа!

1 comment to Ново лого

  • не мога да вляза защото нещо пак е бъгнал... обясни ми де защо си ми взел 3 точки! на всичко съм отговаряла правилно :(

Leave a Reply